סיפור ההצלחה של דלתות פנים חמדיה

דלתות חמדיה הן שם דבר בעולם הדלתות, ואחד המותגים החזקים ביותר בארץ בתחום הדלתות, אם לא החזק בהם. אם אתם לקראת הצטיידות בדלת פנים, בואו להכיר.

דלתות פנים שמתאימות בדיוק לבית שלכם

דלתות גמליאל ודלתות חמדיה, מהשמות הבולטים בעולם הדלתות הישראלי, משתפות ביניהן פעולה כבר שנים רבות – 45 שנה, ליתר דיוק, של שיתוף פעולה בין דלתות גמליאל, היבואן הרשמי, ובין דלתות חמדיה, היצרנית. מטבע הדברים, היציבות הזאת היא בדיוק מה שאתם צריכים לבית שלכם, וליתר דיוק, היציבות שאתם רוצים בבואכם לרכוש דלתות פנים.

 

הדלתות שחשובות לא פחות מהדלתות לבית

אז מה יש בהן, דלתות פנים, שהופך אותן לכל כך חשובות, אפילו חשובות לא פחות מדלתות החוץ? קודם כל, אין שום סיבה שלא תקבלו את הטוב ביותר, בין אם מדובר בדלתות בכניסה לבית ובין אם בדלתות שמגשרות בין חדר לחדר. איכות זאת לא מילה גסה, כמו שאומרים.

לדלת, לא משנה באיזה חלל היא ממוקמת, יש השפעה רבה על העיצוב, ההרגשה והסטייל. מדובר בחפץ גבוה ומשמעותי, כזה שתופס נפח בחלל ואי אפשר להתעלם ממנו, ולכן, אם אכפת לכם לגבי הנראות של החלל כולו, אכפת לכם גם מהדלת הנבחרת. זה עד כדי כך פשוט.

כמובן, מדובר בצורך פונקציונלי שלא צריך להסביר. הדלת צריכה לסוכך מרעשים, היא צריכה לבודד, היא צריכה להקנות למי שמתגורר בחדר את הפרטיות שמגיעה לו, וכמובן שהיא צריכה לתפקד כהלכה. להינעל כמו שצריך, לא להיתקע, צירים איכותיים, תנועה חלקה, לא להיגרר או להשתבש, ופשוט לבצע את תפקידה נאמנה. כמה פשוט, ככה חשוב.

כל הדלתות שיכולתם לחלום עליהן – במקום אחד

 לא משנה איזו דלת אתם רוצים ומה הסטייל בחדר שאתם רוצים להתאים, אתם תמצאו את מבוקשכם בקלות. בין הדגמים שמצפים לכם נמצאים למשל דלתות ציר נסתר וצביעה בתנור(EPOXY). מלבדו תוכלו למצוא גם דלתות נגד מים, דלתות פורמייקה, ועוד, כיד הדמיון הטובה עליכם.

כל דלת היא מלאכת מחשבת של בחירה נבונה של חומרי גלם, הנדסת אנוש, השקעה וחוסר פשרות. מהרגע בו אנחנו מתחילים לתכנן ועד שהדלת מותקנת בשלמותה בביתכם, אנחנו מקפידים לעבוד רק עם המומחים לדבר, אנשים שמביאים איתם מומחיות רבת שנים בתחום הנגרות והדלתות, כי שאתם תיהנו מתוצאה חסרת פשרות, בדיוק כפי שאתם שואפים לעצמכם. אז אל תהססו לחלום ואל תעזו להתפשר. פשוט בואו אלינו ונשמח להכיר.