דלתות הפנים שלכם

דלתות מהוות חיץ בין העולם הפרטי שלנו לבין העולם שבחוץ. דלתות קיימות ברוב הבתים, הדירות והמשרדים. במאמר זה נגולל בפניכם הקוראים אודות דלתות בסגנונות שונים ומעניינים שמשתלבים נפלא עם העיצוב הקיים של הבית או המשרד, הבה נתחיל.

סוגים שונים של דלתות פנים

• דלתות דקורל- דלתות מהסוג המוכר לנו בישראל זה שנים רבות. אנשים רבים בוחרים בדלת מסוג זה משום היופי שמשולב בפשטות קלאסית וכן משום שהעלות שלה נמוכה ביחס לדלת פנים מסוג אחר. דלת דקורל היא דלת שעשויה מדיקט שמצופה בלמינציה. נכון להיום בדיוק כמו שאנשים בוחרים חלונות אלומיניום על כל יתרונותיהם הם בוחרים גם דלתות דקורל ודלתות למינטו. היתרונות של דלת הדקורל באים לידי ביטוי במחיר האטרקטיבי שלה ובמראה הקלאסי והחסרונות הם שהיא חלולה ולכן היא אינה מבודדת היטב מפני רעשים.

• דלתות יוקרתיות למינטו– דלתות אלו בעלות ציפוי עבה והמשקל שלהם מעיד על כך שהן אינן חלולות כמו דלתות הדקורל. יכולת הבידוד של דלת זו טובה מאוד ורמת העמידות שלה גבוהה. דלתות למינטו סופיריור מגיעות במגוון סגנונות וניתן לבחור גם בסדרה הקלאסית היוקרתית. ניתן לבחור בדלת למינטו בגוון של שמנת, לבן, אפור, דובדבן, אגוז, אלון מולבן ועוד. העלות של דלתות אלו אמנם יקרה יותר מדלתות הדקורל אך היתרונות רבים ואי אפשר שלא להתרשם מסגנון העיצוב של הדלת.

• דלתות צביעה בתנור- אי אפשר להתעלם מהיופי הרב של דלתות פנים אלו ולמרות שמדובר על מחיר קצת יותר גבוה מדלתות הלמינטו, רבים קונים אותן. דלתות אלו חזקות מאוד ועמידות לאורך שנים. הצבע שלהם מבריק וזאת כתוצאה מתהליך הצביעה המיוחד שלהן בתנור, הן מרשימות מאוד וכל אחד שייכנס לביתכם יתרשם מכך שבחרתם דלת יוקרתית בעל מראה סולידי ומרשים.

דלתות פנים מיוחדות

יש סוגים רבים נוספים של דלתות פנים מרשימות וכל אחד מהסוגים מגיע במגוון סגנונות עיצוב וצבעים מרשימים. דלתות נוספות שמצליחות לקרוץ ללקוחות רבים הן דלתות פנים בסגנון עיצוב מודרני וכן דלתות מיוחדות אקווה שעמידות בפנים רמת לחות גבוהה ונוזלים. דלתות אלו מבוססות על טכנולוגיה מיוחדת שמוכרת בשם ‘HPL’. באמצעות טכנולוגיה זו מייצרים דלתות עבות מפורמייקה שעמידות בפני רטיבות, חומרי ניקוי, שבר, שריטות ועובש.

לסיכום, היצע הדלתות כיום גדול ועשיר מאוד. מסיבה זו, כל מי שמעוניין לבחור בדלתות פנים לביתו, צריך להגיע להחלטות ברורות לגבי התקציב, המיקום של הדלת והסגנון בו הוא מעוניין וזאת טרם תחילת תהליך חיפוש דלתות הפנים המתאימות לביתו או לבית העסק שלו. אולי יעניין אותכם גם דלתות פנים במעץ?