איך לבחור דלתות פנים

לדלתות הפנים שאנו בוחרים עבור חדרי הבית שלנו, יש השפעה גדולה על המראה והאווירה שאנו שואפים לייצר עבור בני המשפחה ועבור מי שמגיעים לבקר אותנו.
דלתות הפנים בבתי מגורים ובבתי עסקים הן בעלות נוכחות וככאלה – יש להן השפעה גדולה על העיצוב, לכן חשוב לבחור בקפידה.
מובן שמחיר תמיד משחק תפקיד, לעיתים קרובות ניתן למצוא דלתות במבצע משתלם במיוחד והשאלה היא איך נדע אם מדובר בדלתות איכותיות מספיק והאם בכלל כדאי להגביל את עצמנו למבחר מצומצם יחסית של דלתות במחיר נמוך.
לפניכם סקירה קצרה על תכונות המאפיינות את דלתות הפנים, איך יודעים אם מדובר בדלת איכותית ומדוע חברות המייצרות דלתות כאלה (דוגמת דלתות חמדיה ועוד) מוצאות לנכון להציע חלק מן הדגמים במבצע.

מה הופך דלת פנים אחת לאיכותית יותר מאחרת?

כשמדובר בדלתות חיצוניות קל יותר להבין מדוע דלת אחת היא טובה יותר מאחרת.
חשוב שדלת חיצונית תיפתח בקלות עבורנו אבל לא עבור אף אחד אחר. היא צריכה להיות עמידה בפני פגעי מזג אוויר וכמובן גם נאה. קצת קשה יותר להגדיר מה הופך דלת פנים לאיכותית במיוחד, דלתות כאלה מותקנות בתוך המבנה, הן מוגנות ולכן ישמרו בקלות על מראה נאה לאורך זמן, בדרך כלל אין לנו גם עניין שדלת פנים תהיה קשה לפריצה, מטרתה העיקרית היא לספק פרטיות ולא למנוע כניסה בלתי מורשית.
דלתות פנים איכותיות תהיינה כאלה שאוטמות היטב רעשים, שנעות בקלות ובשקט על ציריהן (בהקשר זה יש ליזכור שניתן לבחור דלת הזזה דווקא) וכמובן שיהיו נאות וישתלבו היטב בעיצוב הפנים של הבית או בית העסק.
חשוב לדעת שגם בתקציב מצומצם ניתן למצוא דלתות פנים שיספקו מענה טוב לכל הדרישות הנ”ל.

מבחר גדול הוא יתרון אבל גם הופך את הבחירה למסובכת יותר

בתחום הדלתות ישנו כיום היצע גדול, כמה חברות מקומיות מייצרות דלתות טובות מאוד ויש גם יבואנים המציעים דלתות מתוצרת חוץ. מגוון גדול של דלתות וטווח רחב של מחירים עלול להיות מבלבל. בגלל שכל כך חשוב לבחור בקפידה כדאי לערוך רשימה של מאפיינים חשובים כדי לצמצם את מספר הדגמים הרלוונטיים. כך למשל ייתכן שמראה אקסקלוסיבי חשוב לנו יותר מבידוד רעשים, דלתות הזזה עשויות לספק פתרון טוב אם רוצים לחסוך מקום (כי הדלת נעה לאורך הקיר או אפילו לתוכו ואין צורך להשאיר שטח פנוי עבורה להיפתח).
אם נדע מה הדברים החשובים לנו נוכל לצמצם את האפשרויות ולדעת אם יש דלתות פנים במבצע שעונות על הדרישות.
לסיכום, זיכרו שיש היצע גדול, אפשרו לעצמכם די זמן לערוך סקר שוק, בידקו אילו תכונות חשובות לכם במיוחד וצמצמו את הבחירה בהתאם, יכול מאוד להיות שתמצאו בחנויות דלתות פנים מחיר שיאפשר לכם לרכוש דלתות מצוינות בעלות משתלמת, אנחנו בדלתות פנים גמליאל נשמח לעמוד לשירותכם.